kauppakamarin kirjaa, Ketterä oppiminen, Viiden tähden asiakaskokemus, bisneskirjakilpailun finaalissa, bisneskirja Ajankohtaista

Kaksi kauppakamarin kirjaa Suomen Ekonomien bisneskirjakilpailun finaalissa!

Kauppakamarin kustantamat teokset Ketterä oppiminen – keino menestyä jatkuvassa muutoksessa sekä Viiden tähden asiakaskokemus – Tee asiakkaistasi faneja on valittu Suomen Ekonomien kirjallisuuspalkinnon finaaliin,  jonka palkintosumma on 30 000 euroa.
FacebookTwitterLinkedIn

 

Esiraati perustelee kirjavalintoja seuraavasti:

 

kauppakamarin kirjaa, Ketterä oppiminen, Viiden tähden asiakaskokemus, bisneskirjakilpailun finaalissa, bisneskirja

Leenamaija Otala:  Ketterä oppiminen – keino menestyä jatkuvassa muutoksessa

Asiantuntevaa tekstiä oppivasta organisaatiosta ja organisatorisesta oppimisesta. Vaikka teemasta on kirjoitettu paljon, teoksessa on tuore näkökulma oppimiseen. Innostaa kehittämään organisaation osaamista ja oppimisen edellytyksiä.


kauppakamarin kirjaa, Ketterä oppiminen, Viiden tähden asiakaskokemus, bisneskirjakilpailun finaalissa, bisneskirja

Perttu Ahvenainen, Janne Gylling ja Sani Leino: Viiden tähden asiakaskokemus – Tee asiakkaistasi faneja

Yksityiskohtaista tietoa asiakaskokemuksen parantamiseksi mielenjäävällä tavalla, sopivasti annosteltuna. Digitaalinen materiaali tukee kirjan ydinviestejä. Esimerkit avaavat oivallisesti sitä, miksi asiakaskokemus ratkaisee alalla kuin alalla.

Bisneskirjan julkistus helmikuussa 2019

Vuoden 2018 paras bisneskirja julkistetaan helmikuussa 2019. Äänestys on käynnissä 9.12.2018 saakka Kirjallisuuspalkinto – äänestä suosikkiasi Suomen Ekonomien verkkosivuilla.

Kommentoi