yritykset, lasse larvanko, toimitusjohtaja, ulla jones, consumer engagement manager, Yritykset

Luotettava kumppani ansaitsee vapautensa

Digitalisuus on keskiössä, kun Tulos Helsinki ja Arla tekevät yhteistyötä. Tulos tuottaa tietoja, joita Arla käyttää asiakkaidensa palvelemiseen ja liiketoimintansa kehittämiseen.
Essi Lindqvist
Meeri Utti
FacebookTwitterLinkedIn

Lasse Larvako LASSE LARVANKO, TOIMITUSJOHTAJA

MIKÄ OLI PAINAVIN SYY ALOITTAA YHTEISTYÖ?

Kipinä lähti tyypilliseen tapaan suosituksesta, joka sai Arlan ottamaan yhteyttä meihin. Ensimmiset keskustelut paljastivat että Tuloksella on paljon sellaista erityissosaamista, joilla voimme auttaa Arlaa menestymään omassa liiketoiminnassaan.

MITÄ HYÖTYÄ KUMPPANUUDESTA ON?

Kumppanuus on opettanut paljon myös meille. Olemme saaneet olla mukana kasvattamassa merkittävän suomalaisen elintarvikealan toimijan verkkonäkyvyyttä. Ruoka on yksi suosituimmista verkon teemoista, esimerkiksi suosituimpia reseptejä, kuten juustokakkua, haetaan kymmeniätuhansia kertoja kuukaudessa. Digitaalisuus antaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kerätä ja analysoida tietoa kuluttajien käyttäytymisestä ja kiinnostuksen kohteista. Meillä on Arlan kanssa yhtenevä näkemys siitä, että tämän tiedon hyödyntäminen voi tuoda merkittävää kilpailuetua.

MITÄ OLETTE OPPINEET YHTEISTYÖN MYÖTÄ?

Olemme oppineet paljon elintarviketoimialasta ja kuluttajien käyttäytymisestä. Arlalaisten osaaminen, avoin asenne ja monipuolinen kumppaniverkosto ovat meille erinomainen inspiraation lähde myös omien palveluidemme kehitystyössä.

MISSÄ KUMPPANI ON PARHAIMMILLAAN?

Kumppanimme pyörittää sujuvasti laajaa kokonaisuutta, arvostaa asiantuntijuutta ja on aidosti kiinnostunut tuloksellisuudesta. Arlassa ollaan avoimia uusille ajatuksille ja annetaan meille tilaa toimia yhtiön eduksi parhaaksi katsomallamme tavalla.

KENELLE SUOSITTELISIT KUMPPANIASI?

Toimiva dialogi, halu pysyä mukana kehityksessä ja vilpitön asenne ovat asioita, joista on hyötyä mille tahansa yhteistyölle. Erityisesti haluamme kuitenkin suositella Arlaa kumppaniksi suomalaisille elintarvikkeiden kuluttajille, maidontuottajille ja kaupan alan toimijoille. Arla on meijerialan suunnannäyttäjä ja ketterä toimija, jolta löytyy halua ja kykyä kuunnella eri sidosryhmien toiveita ja tarpeita.

ULLA JONES, CONSUMER ENGAGEMENT MANAGER Ulla Jones

MIKÄ OLI PAINAVIN SYY ALOITTAA YHTEISTYÖ?

Halusimme varmistaa, tuottamamme verkkosisältö palvelee käyttäjää ja löytyy oikealla hetkellä. Halusimme kumppaniksemme yrityksen, joka on ihmislähtöinen ja ymmärtää datan lisäksi myös käyttäjäkokemuksen ja viestinnän merkityksen.

MITÄ HYÖTYÄ KUMPPANUUDESTA ON?

Olemme voineet keskittää rajalliset resurssimme toimenpiteisiin, jotka yhtäaikaisesti palvelevat käyttäjiämme ja samalla parantavat hakukonenäkyvyyttämme. Olemme lisäksi keränneet mielenkiintoista käyttäjädataa, jota tulemme hyödyntämään sivuston kehityksessä ja jopa tuotekehityksessä.

MITÄ OLETTE OPPINEET YHTEISTYÖN MYÖTÄ?

Yhteistyön myötä olemme erityisesti oppineet hyödyntämään Tuloksen meille tuottamaan dataa asiakkaidemme eduksi. Kuluttajalähtöisyys on Arla Oyn toiminnan keskiössä ja saamme jatkuvasti Tulokselta tietoa mitä suomalaiset lukevat, hakevat sekä miten me voisimme tarjota tietoa, joka palvelee suomalaista kuluttajaa parhaiten.

MISSÄ KUMPPANI ON PARHAIMMILLAAN?

Kumppanimme on parhaimmillaan, kun heille antaa vapautta ja tilaa toimia asiantuntijatontillaan meidän hyväksemme. Kiireiseen managerin  elämää helpottaa valtavasti, että kumppani tarjoaa aktiivisesti asiantuntijuuttaan käyttöömme, kehittää proaktiivisesti näkyvyyttämme ja kommunikoi saumattomasti muiden kumppaniemme kanssa.

KENELLE SUOSITTELISIT KUMPPANIASI?

Suosittelisin Tulosta mille tahansa kaupallista toimintaa harjoittavalle yritykselle. Hakukoneoptimointi on vain yksi monista asioista, miten olemme yhteistyöstä hyötyneet. Esimerkiksi suomalaisten hakukäyttäytymisen lähempi tarkastelu on tuottanut myös muihin toimintamme osa-alueisiin hyödyllistä dataa.

TULOS HELSINKI OY

TOIMIALA, TUOTTEET, PALVELUT
Verkkoliiketoiminnan kehittäminen, hakukoneoptimointi, hakusanamainonta ja konversio-optimonti.
HENKILÖSTÖÄ yli 30 asiantuntijaa
LIIKEVAIHTO yli 3 milj. euroa
www.tulos.fi

ARLA OY

TOIMIALA, TUOTTEET, PALVELUT
Elintarvikeala – meijeriteollisuus. Tuoremaitotuotteet, juustot ja rasvat mm. Maitoa Suomesta, Maitoa Uudeltamaalta, Maitoa Hämeestä ja Arla Protein.
HENKILÖSTÖÄ 400, maidontuottajia 630, meijereitä 11
LIIKEVAIHTO n. 379 milj. euroa
www.arla.fi

Kommentoi